Holla

Hej alla glada!
Vet det har varit ett tag sen och dom sissta inläggen har inte varit så mkt att ha.. Har varit otroligt mkt de senaste veckorna.. Men nu börjar det lugna sig lite.  Otroligt mkt men otroligt kul :) Massa jobb och annat skoj.

I går vad jag och Hanna på Massage btw.. herregud vad man unnar sig det sällan. Och hur underbat är det inte?Come on? Vet det är ganska dyrt att bara göra så där kanske, men förtjänar lite vardagslyx ibland! Jag och Hanna använde oss av en varsin smartbox. Fick en av henne i födelsedags present och hon köptet en till sig med så vi kunnde gå ihop. Dom gick ut nästa vecka så det tog en evighet att hitta något ställe som hade tid för oss. Men jag tror nog vi hittade rätt ställe en då. Hela den morgonen flöt på awesome. Vi trodde att vi inte skulle hitta dit, och inte komma i tid, men allt bara föll på plats perfetk! Alltså tänkte vi unna oss det igen om några veckor igen (månader lär det bli haha)

Anyway.. nu är klockan över 12 på natten vilket innebär att om en vecka är jag i varma Spanien, närmare bestämt en vecka i Barcelona. Ska bli så underbart! Har liksom tänkt att det är så långt bort, och haft för mkt annat att göra så att jag har inte hunnit tänka på att vi faktigt åker snart! Helt sjut igentligen vi var ju nyligen i London. Skit nu börjar jag verkligen bli pepp på detta!

På tal om att vara pepp.. Känner verkligen på mig att detta kommer bli ett BRA år, känner det i hela kroppen! Annars så fort nått går bra, känner jag på mig att något kommer gå fel, som att det är för bra för att vara sant.
Och det blir ofta så, kanske för att sånt är livet ibland och somliga får ta fler downs then ups.. Kanske för att man blir så jävla van när de senast åren bara varit dowwns (mestadels)
Men nu känner jag vekligen på mig att det kommer bli super!

Hoppas jag inte jinksade det nu, so wish me luck and all you guys to, were a team baby! Lets make it happen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0