Håller på att fixa i garderoben

Välkänd Garderob.

 

Håller just nu på att läsa boken:
Chic - Den Kompletta Garderoben. Av: Karina Ericsson Wärn.

Fick den av min vackra moster för ett par år sedan. Men har inte läst den ordentligt fören nu. Tänkte att det skulle hjälpa mig med mitt garderob dilemma. Jag har mycket kläder, men känner ofta att jag inte har några kläder att ha på mig. Så nu blir det stor städning i garderoben. Boken har redan hjälpt mig. Vad sparar man? Vad skänker man bort? Vad ska man ha? Vad ska man inte ha? Hur man hittar rätt bh? Hur man packar resegarderoben? Vad ska man ha med sig? osv. Låter kanske konstigt att jag känner att den hjälp mig. Men det har den. Klart att man kan lite om vad man ska ha och inte.. men det känns skönt att den hjälper en ett extra steg på vägen. Det blir liksom lättar att ta dessa beslut efter att man har läst boken. Har ni några andra bra boktips? Let me know..


Xoxo - J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0